2011. december 19., hétfő

Karácsonyi Ünnepély az oviban

Kedves Olvasóim,

óriási izgalommal vártuk gyermekeimmel az ünnepélyt.


Mai napon 2011.12.19-én délelőtt 10-30-kor kezdődött a dunapataji Szivárvány óvoda karácsonyi ünnepsége, melyen a kis csoportosok versikéket szavaltak és a piros csoport előadhatta karácsonyváró műsorát. Nagy vendégsereg gyűlt össze: anyukák, apukák, nagyszülők, rokonok és ami megtisztelő volt, hogy Dunapataj Polgármestere és Plébánosa is megjelent az ünnepségen.


Pici lányom énekelte a karácsonyi ünnepségen:
Gryllus Vilmos - "Karácsonyi angyalok" című dalát, melyet én tanítottam be neki:

Eredetileg, ahogyan terveztük az óvónéniknek akarta elénekelni karácsonyi ajándékként, de mikor Bogi néni meghallgatta a múlt héten, azt mondta ez nem maradhat ki az ünnepségről!
Dicséret illeti Bogi nénit aki megtervezte és betanította a gyerekeknek a dalokat, mondókákat, szöveget.
Köszönjük neki ezt a csodálatos élményt, örök emlék marad, kislányom számára is!

Nagyon ügyesek voltak a gyerekek, nagyon szép volt az előadás!! :)
Büszke vagyok szemem fényére!Gyönyörűen énekelt...annyi ember elött!
Bátor kis hercegnőm :)

Természetesen én ismét nem bírtam ki könnyek nélkül, de ezek öröm könnyek voltak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése