2012. október 29., hétfő

Októberi Családi Pótlék utalás

Kedves Olvasóim, 

Korábbi cikkemben láthatjátok a Családtámogatási ellátások utalási időpontjait. 
Az októberi ellátást azonban a 4 napos ünnepre való tekintettel a MÁK korábban utalja.
Írásos megkeresésemre a következő választ kaptam:

 
A Magyar Államkincstár Központi Ügyfélszolgálati Osztályára érkezett elektronikus levelét megkaptuk. Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult.
Kérdésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

A családtámogatási ellátást (családi pótlék, gyermekgondozási segély, gyermeknevelési támogatás) utólag, a tárgyhónapot követő hónap 10. napjáig, bankszámlára utalás esetében 3. napjáig kell folyósítani.
Bankszáml
ára utalás esetében, ha a tárgyhónapot követő hónap 3. napja szombat, vasárnap vagy munkaszüneti nap, akkor a folyósításról az azt követő első munkanapon kell gondoskodni.

A fentiek alapján a 2012. október hónapra járó családtámogatási ellátás 2012. október 26-án kerül kiutalásra. Bankszámlára utalásnál a jóváírás az utalási napot követő 1-2 nap múlva történik meg, míg postai kifizetés esetén 4-6 nap múlva kapja meg a kiutalt ellátást.És vannak akik már meg is kapták!
Nekem is vannak ismerőseim akik már megkapták, de én is azok között vagyok akik még nem, de ünnepek elött elvileg mindenki meg kell kapja a fenti válaszlevelük alapján.
Remélem mindenkinek tudtam segíteni.
Üdv. Tünde

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése