2011. február 22., kedd

Alkalmassági vizsgálat

Kedves Olvasóim,

nem írtam egy ideje, mert tart nálunk idehaza ez a csúnya influenzajárvány.
Az egész családon már körbement kb. egy másfél hete és most megint...vagy még mindig...
Kisfiamnak ráhúzódott a fülére, nekem meg hörghurutom lett.
Ráadásul mai napon be kellett mennem lázasan (39 fokos lázzal keltem) Kalocsára az alkalmasságira, mert nem lehetett elhalasztani.
Mindegy túl vagyok rajta...
A dühítő, hogy a kalocsai orvos csak azt nem látja alkalmasnak akit nem akar...
Aki papírokkal támasztja alá bajait az nem számít!

Éljen március 1-től munka!!!!!Hurrá!!!Örüljünk!

Az nem számít hogy, két köldöksérvműtéttel a hátam mögött, egy porcleválással a térdemben és még sorolhatnám valószínűleg sok mindent fogok tudni csinálni... Emelnem nem lehet 5 kg-nál többet, hajolgatni szintén nem, térdelni-guggolni nem tudok, születési rendellenesség miatt nem tudok sokat egyszerre gyalogolni-járni. Kb. kétszáz méter megtétele után le kell ülnöm mert olyan derékfájásom van.....nem azért járok kocsival mert jómódú vagyok hanem pont ez miatt, mert az óvodáig ha gyalogolnunk kell csak 4-szer kell megállnunk miattam.
De alkalmas vagyok!
Na mindegy meglátjuk.
De mit is vár az ember, mai világban, még azt is alkalmasnak találják aki elvesztette végtagjait, de a fogazata még megvan, mert azzal még tud kapálni!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése