2011. február 24., csütörtök

Ebadta történet - Derűre ború

Kedves Olvasóim!

Hát sajnos mégis kicsit csalódottan kell ma ágyba bújjak, mert vannak még bunkó emberek!
Nekem ami a szívemen az a számon és mivel ezt a naplót én hoztam létre elmesélem mi történt ma délután:

Az utcánkban rendszeresen mindennap megsétáltatja Bernáthegyi kutyáját egy dunapataji férfi.Ezzel nincs is problémám, mert jó magam is állatszerető ember vagyok és jó látni ha valaki kutyáját nem csak a négy fal között, vagy a zárt kerítés mögött tartja, hanem szán rá időt és elviszi sétálni.
Ez a dolog csak akkor kezdett zavarni, mikor megláttam a konyhaablakomból, hogy az előttünk saját kezemmel ültetett kis ezüst fenyőt megjelöli a kutya és ezt gazdája hagyja!
Gondoltam ez csak véletlen.
De nem!!!!!
Rendszeresen engedi, hogy kutyája megjelölje a kis fiatal csemetét!A kis fenyő alsó levelei és szára sárgulnak az erős vizelettől már teljesen elsorvadnak.




Mivel volt páromé az ingatlan megkértem jöjjön el és segédkezzen nekem abban, hogy kérje meg az urat, hogy ne engedje hogy kutyája levizelje a kis tuját.

Ez ma megesett. Vártunk szépen türelmesen.
Kutyám már messziről jelzi, ha ez az Úr közeledik kutyájával mert ingerli természetesen egy másik eb.Főleg egy ekkora! Hozzáteszem szájkosár nélkül sétáltatja, pedig egy ekkora állatot már el kellene látni szájkosárral.

Amint elhaladt előttünk ismét megtörtént amit nem szerettem volna és ekkor exem kiment. A kedves úr, mivel kutyája elég erőteljesen húzta, már jóval odébb haladt, de ráhallózott a párom és mondta neki, hogy legyen szíves legközelebb ne hugyoztassa oda a kutyát.Erre az volt a válasz:

"Hozzá sem ért!" és továbbállt.

Majd pár perccel utána jött visszafele akkor kiment az exem és ismételten megpróbálta szóra bírni az urat, normális hangnemben próbálta megkérni de sajnos reménytelenül, mert óriási falakba ütközött.
Az úr gorombán visszaszólt és egy mondattal lezárta a dolgot:

3 évig itt volt a nád!!!

Hát ez nem semmi hozzáállás!Értelmes! Ezzel mindent megindokolt!

Azért szeretném leszögezni, amit korábbi "Volt nád, nincs nád" című bejegyzésemben már leírtam:
1. A nád nem a mi hibánkból állt itt.
Egész pontosan fél évet állt itt és nem 3 évet!De valószínűleg az önkormányzatnak is kisebb dolga is nagyobb volt ennél,hogy ezzel foglalkozzon, hiszen az árvíz nagyobb probléma volt!)

2.Mi köze egyáltalán a nádnak a kutyájához?!?!?!

Könyörgöm miért nem lehet ember módjára viselkedni?Miért nem lehet azt mondani egyszerűen, hogy:

ELNÉZÉST! vagy BOCSÁNAT!

Olyan nehéz ezt kimondani?

Nem a kutyára haragszom, hanem a gazdájára!

Kulturált módon is meglehetne beszélni a dolgokat nem kellene egyből arrogánsan viselkedni.

A legszebb , hogy még neki állt feljebb, mert mertünk szólni!

Ilyen emberek vannak...

Üdv: Tünde

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése